18.05.2013

Kuba Wojewódzki & ''Snidane s Novou'' & SS & Koncerty

Ewa (po raz trzeci) oraz Dawid Podsiadło będą gościem u Kuby Wojewódzkiego! 15 maja odbyły się nagrania, a 4 czerwca odcinek zostanie wyemitowany w TV o 22:30 na TVN'enie!


---------------------

z fb;

(16.05);

,,Zvu zitra ke sledovani Snidane s Novou! Vstup s Ewou kolem 7:45 a druhy v 8:45. Tesim se, prijemne vstavani a jeste lepsi usinani preju!;-)''

Ewa w programie ''Snidane s Novou'';



''Pčelárová nikdy nebudu a Štefan do finále nepostoupí, rozohnila se Farna''

(17.05);

,,A zitra jeste Volejte Novu, kde hostem bude Ewa! A hura na dvojak do Polska!;-)  

Jutro zapraszam! 
Sosnowiec unplugged na Festiwalu Piosenki u Jacka Cygana a wieczorem Ewa w pelnym brzmieniu w Sycowie! 
Cieszymy sie bardzo z zespolem na nasza publicznosc!:-) 
(Po) Zdrowka!''


---------------------

Poznajecie? ;)

`Od DirtyFingers;


---------------------

Ewa na imprezie urodzinowej Martina Šafařík'a z SuperStar;




---------------------

Już dzsiaj Sosnowiec (na którm mają się pojawić osoby z 16-nastki) oraz Syców o godz.21! Zapraszamy! :) 


+Konkurs organizowany przez ProjektProFun.;

Zaśpiewanie z Ewą na scenie nie jest wcale takie trudne. Myślisz, że nigdy Ci się nie uda? Bzdura. Już dziś możesz zapracować sobie na takie wyróżnienie. Weź udział w konkursie i ciesz się sceną wraz z Ewa Farną!

Wystarczy nagrać cover dowolnej piosenki Ewy, wstawić go na serwis Youtube i zgłoszenie wysłać wraz ze swoimi danymi osobowymi (regulamin konkursu) dona adres; redakcja@projektprofun.pl

Więcej info;


2 komentarze:

  1. Ooo to trzeba Kubę ogladać! :DD Ja mam niedaleko Syców, chciałam pojechać ale nie mam z kim i transportu ;x

    http://ofcpatty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. K.M
    Ewka u Kuby czekałem na to od dawna i sie doczekałem super.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!