10.04.2013

Spotkanie w Pradze & Facebook & Czytanie książek

Kolejne zdjęcia z Pragi ze spotkania Funclubu;








z facebooka;

(08.04);

Wielka kobieta... 
Velká žena... 

 R.I.P.



-----------------

Ewa ostatnio wzięła udział w czeskim projekcie, który ma na celu czytanie dzieciom książek.

Zdjęcia;






-----------------

Jeden z fanów, napisał ostatnio, że Ewa za mało czasu poświęca fanom tzn. ''że nie informuje o wszystkim co robi'', dlatego zanika relacja między nami. Został tam również poruszony temat piersi, które piosenkarka zaczęła ostatnio często pokazywać. Zgadzacie się? Czy raczej przesada? 

Odpowiedź Ewy;



Kolejny post dotyczący ubioru Ewy... 

Odpowiedź;


Zmieniła kolor włosów, styl.. ale w środku jest to samo! Najwyższy czas żeby to zrozumieć.. Nie którzy ''fani'' po prostu myśleli, że Ewa przez całe swoje życie będzie taka sama. Szczerze to trochę mnie już to denerwuje, jak widzę z setki takich postów na Jej tablicy. Przecież to jest ta sama osoba!.. ;) 

8 komentarzy:

  1. nie rozumiem takich ludzi ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Way cool! Some extremely valid points! I appreciate you penning this write-up plus
    the rest of the website is also very good.

    my blog :: http://www.youtube.com/watch?v=pwex99npRdc

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog. lubię ewę jest naturalna. c: *.*
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się! Fani przeginają... zwłaszcza PL.

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENOTOWANIA I OBSERWOWANIA!:)

    jagnaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tobą Daria . Ewa stara się jak nie wiem co! Robi płytę polską i czeską a oni że nie mam dla nich czasu, ciekawe jak by oni znaleźli się na jej miejscu ciekawe czy cały czas pisali coś na fb. Ja ją rozumiem chodzi mnie jestem gwiazdą , chodzę do 2 klasy gim.i też mam tylko cały czas siedzę z głową w książkach.Z mojego punktu widzenia farnoholicy bardzo, ale to bardzo przesadzają. Nie maja dla niej szacunku:C. Oczywiście nie chce nikogo urazić.
    IW

    OdpowiedzUsuń
  6. KOCHAM EWĘ OD WYDANIA ALBUMU "TICHO" I ZAWSZE BĘDĘ JĄ KOCHAĆ, NIEWAŻNE CO SIĘ STANIE. EWA JEST CIĄGLE TAKA SAMA, NIESAMOWITA ,KOCHANA I WSPANIAŁA. NA ZAWSZE.

    OdpowiedzUsuń
  7. K.M
    Ja to normalnie Ewcie podziwiam,gdy bym ja miał tyle obowiązków to bym napewno nie wytrzymał, ja nie rozumiem jak można tak pisać,że Ewka poświęca mało czasu fanom,ludzie opamiętajcie się.

    OdpowiedzUsuń
  8. ewa farna koham cie bardzo pa

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!