12.04.2013

Facebook & Studio Stodoła & Czat & Teleráno & SuperStar

Z facebooka Ewy (11.04);

,,Plan zajec z mojego tygodnia.... 
Wczoraj w nocy przyjechalam pociagiem do Warszawy. Dzis zaliczenie kolokwium i zajecia na uczelni, z uczelni prosto na samolot do Wiednia. Z Wiednia do Bratyslawy na obowiazki jeszcze dzisiejszego wieczoru, jutro o 5 rano pobudka do Telerána, wywiady i sesje. Powrot samolotem do Warszawy. W klubie Stodola bede jurorka pewnego konkursu organizowanego przez Empik, potem spotkanie z producentami i muzykami na temat plyty i jeszcze tego samego dnia samolot do Pragi na Idola. Niedziela caly dzien Idol i nagrywanie dla Was materialu z Losiem:). POniedzialek robienie plyty z muzykami oraz wieczorem powrot do Warszawy no bo we wtorek kolokwium z Rzymu... A wiec uczelnia a po uczelni przygotowanie do trasy, piatek powrot do Pragi- studio, studio, studio a niedziela znow IDOL..... Sen? 3-4h dziennie. I tak non stop. Chyba mi odwali za chwile...uuuffff. 
No to ide na kolowkium, trzymajcie kciuki!''


,,Hej Farnoholicy,  w sobote Ewa bedzie JURORKĄ DO KOLEJNEJ EDYCJI "STUDIA STODOŁA", finał odbędzie się 13.04 o godz 11:00 w EMIKU JUNIOR ul. MARSZAŁKOWSKA 116 /122  Przyjdzcie popatrzec ... 


Wasz Fan Team''

(12.04);

,,Všecky zvu na CHAT na topky.sk. Prave ted!:)''


---------------------

Zapis dzisiejszego czatu z Ewą;


---------------------

Tak Ewa dzisiaj wyglądała w czeskim programie ''Teleráno'';


---------------------

Wiemy co zaśpiewa Ewa w niedzielnym SuperStar! Będzie to piosenka Whitney Houston- I Will Always Love You. Czeekamy! :)



---------------------

''Ile warte są Facebooki polskich gwiazd?''

''Štefan Pčelár o Ewě Farne: Vyměňujeme si zkušenosti''

7 komentarzy:

  1. K.M
    Jak już pisałem w komentarzach w poprzednim poście
    podziwiam Ewcie i już by mi dawno odwaliło gdy bym miał taki grafik.Ja chodze do szkoły wstaje rano musze się też uczyć i nażekam a co ma dopiero powiedzieć Ewa to co ja mam i zresztą my wszyscy w porównaniu do Ewci to mały pikuś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog ;3
    Lubię Ewę Farne :)

    http://i-am-katina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. K.M
      Chyba z połowa fanów Ewki nie wie jak się odmienia Farna.

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że Ewa ma taki napięty grafik o.o Denerwują mnie osoby które mówią, że to jakieś rozpieszczone gwiazdeczki. Nie raz się z takimi spotkałam. Ale gdyby przeczytali ten post to by zmienili zdanie ;) Podziwiam Ewę za spełnianie swoich marzeń, nie poddając się ;)

    http://crazylifesaccordingtoclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja ją kocham *.*
    Ma cudny głos !!! :D
    A co do twojego komentarza. Nie napracowałam się nad tym szablonem haha :D tylko godzine
    Jakbyś chciała taki szablon to pisz na mój email: nicoleballoonblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne :) uwielbiam Ewę :D

    zaobserwujemy się nawzajem ?
    http://typicalteenager0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!