4.11.2012

Zespół Ewy Farnej w FINALE Bitwy na Głosy !!!

Jeszcze do tej pory nie którzy nie dowierzają ...GRUPA EWY ZNALAZŁA SIĘ W FINALE  ! Dalej mamy szansę na wygraną ! Walczymy o 100 000  !!! Już za tydzień kolejny wielkie emocje ! Pozwól wygrać najlepszym !

Końcowe wyniki głosowania ;

16-tka Ewy 55%, 16-tka Libera - 45%

Jak widać Farnoholicy potrafią ! :) 

Podziękowania od Ewy ;

Brak slow! Dziekujemy!!!  
Kochamy Was i cieszymy sie na final-niezmiernie!  
Jestescie najlepszymi fanami pod sloncem!!!!!!!! 
Cieszymy sie na spotkani ze wszystkimi swietnymi druzynami!
 LIBER-kom przesylamy calusy i podziekowanie za wspolne chwile! 
Do zobaczenia za tydzien!

Podziękowania od TransFarners ;

Dziękujemy za ogromne wsparcie dla Nas! Jesteście wspaniali!FINAAAAAAAAŁ - Będzie się działo! :)))

występy ; 

Piosenka otwierająca 9 odcinek ;  ''Van Halen - Jump''
http://www.youtube.com/watch?v=nuDRWuK6-jM

Bracia feat. Edyta Bartosiewicz - Nad przepaścią ♥ z udziałem Haliny Mlynkovej !
http://www.youtube.com/watch?v=5GLCI2rOiO8&feature=channel&list=UL

AC/DC - You Shook Me All Night Long
http://www.youtube.com/watch?v=R2i9KrTRcWk&feature=channel&list=UL

Występ specjalny
http://www.youtube.com/watch?v=UOlNmzPjHrQ#!

Była mocc ♥


Fotkyy ;





Reakcja na przejście do finału :) 


Ewa i Liber 


Najlepszy Team na świecie ! 


Sonda na stronie Radia Zet ''Kto wygra 3 Bitwę na Głosy'' 

''Ewa Farna: Zatkało mnie. Jestem uśmiechniętym bananem''


A już dzisiaj o 18:00 Kilerskie Karoke na Eska TV ! :) 

8 komentarzy:

  1. Fajnie, że Ewa będzie w finale ' Bitwy Na Głosy '. Byłam za nią ;)

    u mnie nowa notka:
    wymuszony-usmiech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :) Prawdziwa fanka ;)
    urszulajna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie żałuję że obserwuję twojego bloga! Fajna notka, choć ja już wiem o wszystkim :) Super ży ewa wygrała!

    OdpowiedzUsuń
  4. masz bardzo ciekawego bloga , podobają mi się wpisy , wygląd i w ogóle wszystko , no i gratuluję ,że masz już tyle wyświetleń , na prawdę fajnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się jej sukienka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę zwycięstwa dla Ewy i jej zespołu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech wygra !!! :D
    Obserwuję i komentuję ; liczę na to samo :)
    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!