25.10.2012

Fb & koncert Afro & Fotki & Bitwa & Kilerskie Karaoke

Z facebooka ( 24.10 ) ;

Wczoraj byl bardzo pracowity dzien. Czesc druzyny juz padla z przemeczenia i jest chora a Angela z nami nawet nie moze jechac w sobote:/.  

Jednak cieszylam sie juz dlugo na pewien koncert. Myslalam, ze jestem wyleczona juz z tej fanatycznej milosci i dam rade, po prostu sobie poslucham fajnej muzy. Niestety. 
Porwano mnie w inny swiat, znowu podpadlam tej glebokiej milosci. Tam WSZYSTKO sie zgadza!!!  

Muzyka, dzwiek, repertuar, wyglad, energia, ruch, charaktery. ROCK N ROLL NA MAKSA!  

Nic mi tak nie poprawi humor, nie zainspiruje, nie nabije energia i nie podnieci jak koncert i obecnosc 7 chlopakow z AFROMENTAL!!!  

Wielkie uklony i podziekowania chlopakom! :*

Fotki z koncertu ;

Z Sniadym:))



Ewa i jej powalające fotki zza kulis :DD 

najlepsze miejsca:)


Tomson i Lozo! 


Po długich oczekiwaniach EFa dodała fotki ze skręcania krzesła ;D 1 krzesło a tyle roboty xD 

 Like a Bob Budowniczy






Ewa nasz miszczu :D 

no i siedze na swoim gotowcu!:)


jeszcze pudlo:D


---

Z facebooka ( 25.10 - dzisiaj ) ;

Hahaha my powalczymy do konca!!!:DDD



 Ludziska kochane! 
Wczoraj skleilam dla Was taki se filmik:) kurnik 2,5 godziny zeszlo wraz z eksportem:DDD  

Przed Wami moja siostra!! Mowimy gwara, ale chyba zrozumiecie:). 

 AAAAA nie moge sie doczekac soboty!! 



Prawdziwa fanka TransFarners czyli siostra Ewy :) Magdalenka jest przesłodka :) 



Wywiad z Ewą ; 

----------

W następną niedziele Kilerskie Karaoke z Ewą Farną ! 18:00 - ESKA TV
Nie masz Eska TV obejrzyj online - 

+ zbliża się wielkimi krokami setna notka na blogu ! Specjalna notka z niespodziankami już niedługo ! :) 

8 komentarzy:

  1. Świetny blog!
    Kocham tą dziewczynę!

    http://blogzakreconejnastolatki.blogspot.com/p/stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bisty blog , naprawdę dużo można się stąd dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Nie nazwała bym siebie jej fanką, ale ja lubię. Jest jedyną sławną osobą, która nie gwiazdorzy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog:)
    Fajne masz tło:)
    http://pokochacmarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog.
    Widze że bardzo się starasz pisać jak najwięcej
    Ciekawe i wciagajace notki ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    http://buntuje-sie-wiec-jestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm. Ewa Farna...
    Na pewno wielka postac w polskiej muzyce ;). Moim zdaniem faworytka ' Bitwy Na Głosy '. Nie jestem fanką, ale przyznaję, że mam kilka jej kawałków na swojej mp3 :D
    zapraszam do mnie:
    wymuszony-usmiech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem fanką Ewy, ale ją podziwiam.
    Jest mało osób w Polskim show biznesie, które nie zmieniają się pod wpływem presji popularności, a ona do nich należy :)
    http://fromthestarskc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem fanką Ewy, ale piosenki ma spoko. :) A tak po za tym, robisz dłuuuugie notki!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!