4.09.2012

FB & zlot & EF24.com & portale plotkarskie & filmik

Ewa napisała na facebooku ;

 Czasami trzeba olac...bajkopisarzy:). (MUCK Wam :* :D) Lzy.

 Lzy szczescia... po 4 tygodniach widze swa rodzine! Nie ma piekniejszej, bardziej czystej, najprawdziwszej, najbardziej szczerej sprawy w swiecie niz wlasnie RODZINA! Moja siostra oglosila dzis- jej pierwszy dzien w szkole- ze chcialaby zostac fryzjerka a moi rodzice obchodzili niedawno 22 rocznice slubu.  
I kurde- tylko to sie liczy...  

a to sie ceni (viz. link).....♥ 

 Jestem FAR(na)CIARA! :)


Fantastyczny dzien! Przejazdzka rowerowa po mojej wiosce, pozniej jazda pociagiem z ipodem w uszach. Wizyta mego gimnazjum, oddanie ksiazek w bibliotece... Odebranie malej siostrzyczki z swietlicy szkolnej i przechadzka z babska pogadanka (pono ma najwiekszy tornister!). Uroczysta kolacja z rodzicami z okazji ich rocznicy a teraz musze leciec, bo siostra chce mi pokazac nowe zeszyty.. A Wam przesylam krotki filmik z calodniowego Miedzynarodowego Zlotu Fanow. Zawody w plukaniu zlota, spotkanie z dziecmi z domu dziecka, mecz PL-CZ, koncert akustyczny, dyskusje, rozdawanie autografow. Juz teraz ciesze sie na nastepny:)

                 

------------------------------------

Jak już pisałam telewizja EwaFarna24.com zakończyła swoją działalność niestety ;( 

Wypowiedź Ewy ;

Ja dziekuje serdecznie. Bylo to fantastyczne, przezylismy razem duzo, dzieki za 40min relacje, za cierpliwosc po koncertach i zrozumienie dla wielokrotnego zmeczenia. Nigdy Wam tego nie zapomne i zdiekuje za takich kreatywnych ludzi jak Wy! Mam nadziej, ze to nei koniec naszych spotkan....Klaniam sie! E.


------------------------------------

Czym wzruszyła się Ewa Farna ? 

Ewa Farna: KIM CHCE ZOSTAĆ jej siostra?! WIEMY TO!

------------------------------------

Mój filmik specjalnie dla Ewy ♥ 


                  

Ewaa skomentowała ;D I od razu dzień lepszy :) ... 

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za infomarcje :**
    pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem fanką ewy, ale bardzo lubię jej piosenki. fajny blog ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem fanką Ewy farny, ale lubie jej pare piosenek :)Super blog ^^

    Zapraszam na mój blog: http://saraorginal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie napisane o rodzinnie :)
    Ja też nie jestem jej fanką, ale ją lubię :) ;*

    zapraszam was na mój blog :) http://my-sweet-world-love-friends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No no, nieźle.. 3 mamkciuki za Ciebie i Twój blog o naszej Ewie :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :) http://the-mania-show.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!