18.08.2012

Ewa ma już swoją 16 - nastkę !

MAM SWOJA 16-STKE!!!! 
Dziekuje serdecznie wszystkim za przybycie na casting, bo bylo Was cholernie duzo!!! Klaniam sie Wam za cierpliwosc, poswiecenie czasu, energii i za to, ze wytrzymaliscie w tym beztlenowym zgielku!  

Zarowno wspolczuje mojej 16tce za fakt, iz upisali sie i beda zmuszeni ze mna przez nastepne pare tygodni wspolpracowac, przebywac ze mna.  

Z mojej strony jednak radosc i naprawde ciesze sie na nasza paczke, wspolny progres, prace i zabawe. NO I ZACZYNAMY!:)

Zakończyły się castingi do drużyny Ewy w Bitwie na Głosy ! Od września na TVP 2 będziemy mogli podziwiać szczęśliwą 16 - nastkę :) Wiadomo  kto wygra ! ;) 

zdjęcia z ostatniego etapu castingów ;







ps.Dzisiaj kolejny koncert Ewki w Czechach :) 

12 komentarzy:

  1. Fajne teraz ewa wygląda
    Ps. świetne zdjęcia
    Skomentujesz u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie <3 Nie słucham jej ale ciekawie tu !
    Pozdro - http://kochamreggae.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :)
    Nie jestem jakąś wielką fanką Ewy, ale dodajesz naprawdę interesujące wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny blog. Świetne tło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny masz wygląd bloga :D Nawet bardzo ładny :P I wgl fajny blog :D Będe wpadać częściej ;p

    Zapraszam: ewaa-farnaa-ef.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Mam nadzieję , że znajdę czas , aby obejrzeć Bitwę na głosy skoro jest Ewka :)
    Mega blog <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog i dziękuję za miły komentarz .. Na pewno odwiedzę go jeszcze .. a może nawet zaobserwuję .. ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cooo?! o.o ona ma dopiero 16 lat? Kurna wygląda na 23 o.O Czekam na kolejne wieści o niej ;) i zapraszam do mnie:
    moment-imbalance.blogspot.com
    luna-draco-i-tajemnica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super gdybym potrafiła śpiewać to bym się pewnie do niej zgłosiła :D
    P.S Fajny blog zapraszam do mnie : ) http://www.yoourstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne zdjęcia ! ;))
    Ogólnie, blog bardzo mi się podoba , i na pewno zagoszczę tu dłużej !

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!