3.06.2012

DDTVN & zdjęcie z matury & bravo

Ewa napisała na fb ;

"Kto nie zdazyl... A dzis Jastrzebie Zdroj. Zapraszam goraco."

http://dziendobry.tvn.pl/video/ewa-farna-o-wypadku-nie-czulam-sie-pijana,1,newest,47350.html

"Po wypadku Ewa Farna trafiła w ręce lekarzy. Jak czuje się dziś? Co się dokładnie wydarzyło? Wokalistka opowiedziała dziennikarzowi Dzień Dobry TVN Marcinowi Sawickiemu o tym, co wykazało badanie alkomatem, ile drinków wypiła, o której godzinie feralnego wieczora przestała pić? Czy wypadek był skutkiem zmęczenia, braku snu czy nietrzeźwości wokalistki? Jak teraz czuje się psychicznie, a jak fizycznie? Czy odebrano jej prawo jazdy? Jak na wypadek zareagowali jej rodzice?"

Ewa naprawdę żałuje za to co się stało ... Współczuję jej , biedna popłakała się ... Widać że trudno jej o tym mówić ;( ...



----------------------------------------------------

"Farna: "Wypiłam cztery drinki. Czułam się trzeźwa"

"Ewa Farna pierwszy raz opowiada o wypadku. Ze łzami w oczach!"

----------------------------------------------------

Zdjęcie z matury Ewy znalezione na stronie gympol.cz

(Ewa w niebieskiej sukience) : 



----------------------------------------------------

Najnowszy numer bravo z Ewą już we wtorek ! ;

9 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc nie słucham Ewy Farny ...
    Ale byłam tak z ciekawości na jej koncercie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Ci za tego bloga. Jestem fanką Ewy a nie mam tyle czasu żeby szukać o niej wiadomości. Dzięki Tobie wejdę na bloga i już wszystko mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie słucham Ewki , ale fajniee tak czasem coś o niej poczytać ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko słucham jej piosenki , blog fajny . ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog uwielbiam piosenki Ewy a najbardziej "Bez łez "
    ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny blog.
    http://nastolatki-i-ich-marzenia-problemy.blog.onet.pl/Wierszyki-na-dobranoc-czesc-1,2,ID472627375,n

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blogg :)
    notka też :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    www.secret-planet.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Fajny blog, też lubię Ewę. Ale jak zobaczyłam ten jej samochód to nie mam pojęcia jak ona przeżyła!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!